1anne2bebek__ inşallah aminnn 🙏🏻🙏🏻🥰😇 biz aras koyduk çünkü ben hamile kalmadan ve hamile kaldıktan sonra sürekli rüyamda bebeğimi aras diye seviyodum ve cinsiyetini öğrenene kadar da aras diye seslendim bebeğime erkek olduğunu hissediyodum babamızda hayır demedi oda alışmıştı ismine aras kaldı 🥰🥰💙💙