Carpediem28- iyi bir dahiliye doktoruna gidin bence dozunu ayarlasın. Benimde arada kustugum oluyor. Aç kaldığımız için malesef mide bulantısı oluyor. Bazen ben 5 gibi kalkıyorum ilacı içip yeniden yatıyorum. Öyle olunca çok problem olmuyor kalkınca hemen bir şeyler yiyorum. Ben 3 gün 125 4 gün 100 luk levetron kullaniyorum.