Merhaba, ben 4 yıldır levotiron kullanıyorum, ilk 25 mg ile başlamıştık, şimdi 32+5 gebeyim, her ay kontrolum oluyor, şuan hafta sonu 75 hafta içi 50 kullanıyorum. Doktor gebelik haftası ilerledikçe bebegın ihtiyacının arttıgını söylemişti. Aç karna genelde aynı saatte almaya çalışın ilacınızı. En az 30 dk bir şey yemiyoruz. Ve guatrojenik besinlerden bir miktar uzak durmak gerekiyor. Benimki haşimato tiroidi, selenyum desteği de alıyorum, bazı hekimler iyot da alınması gerek diyorlar. Gebelik sürecinde tsh değerinin 2.5 altı olması isteniyor tabii bunun yanında t4 falan da önemli.