NrglTurkoglu merhaba bende spinal sezeryan oldum yanımda kayısı hoşafı ( kabız olmamak ve sütün gelmesi için) incir, hurma, nescafe, bitter çikolata götürdüm . Spinal iğnesini hiç hissetmiyorsunuz kolunuzdan alınan kan daha cok acıtıyor😂 iğneyi vurduktan sonra bacaklarınız ısınmYa başlıyor yavas yavas hissetmemeye baslıyosunuz toplam 1 saat sürüyor önce gaz cıkartmak icin bişey yedirmiyolar önce sıvı sonra ktıya geçiyorsunuz ben en cok orda zorlandım eve gelince kabız oldum acayip kötüydüm bol sıvı tüketmeniz lazım ilk aylar içinde geçerli kabız olmamaya çalışın, ilk kalkış acılı oluyor yani okdar dikiş attılar normal olması ben kalkışta hiç acı hissetmedim diyene inanmam sonra yürüdükçe açılıyosunuz ben alarm kurmuştum hem bebek sarılık olmasın hemde dikişlerim çabuk iyileşssin diye kalkıp emziriyordum sonrada yürüyordum. Aklıma gelenler bunlar baska sorunuz varsa sorabilirsiniz sağlıkla gelsin bebiş💙