birmeleginannesi_ canm sen doktorla konuş progestan duphaston veriyorlar
Benm kanama alanı oluşmuştu 3 ay adet dönemlerinde kanamam oluyordu progestan kullanmıştım kanamalarda genelde onu veriyorlar Bn ağızdan alarak kullandim ama fitil ileri durumlarda iğnesini falan veriyorlar tabi her gebeliginde olacak diye Bi durumda yok Rabbım sağlıklı hamilelik nasip eder inş ama önlem amaçlı sor istersen