Güzellikler birşey sorucaktım.. Ben bı kayıp yaşadım iki aylıkken şimdi 10 ay geçti bir daha istiyoruz ama olmuyo inşallah olurda hamile kalırsam birşeyi merak ediyorum hiç bu durumu yaşayıp ikincide bebeğin tutunması için ilaç yada serum alan oldu mu.. ilk üç ay düşmemesi için tutunması için falan ismi neydi kullanan varsa da ?