Kızlar 32+2 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı doktora yaklaşık 5 günden beri sadece geceleri olan burun tıkanıklığı yaşıyorum sanki özenle oluyor gibi uyku vaktim geldiğinde yatağa giriyorum yarım saat geçiyor geçmiyor burnum tıkanıyor ve nefes almakta zorlanıyorum hatta maalesef horlama yaşıyormuşum normal mi bu durum ilaç yazacak mısınız geçer mi dedim. Bana verdiği cevap ; burun tıkanıklığı benim alanım değil bunun için kulak burun boğaza gidin.
Bende dedim hocam ben alanınız mı diye sormadım hamilelikte herkeste burun tıkanıklığı oluyor mu yoksa ben hasta mı olacağım ondan mı oluyor diye merak ettim dedim yine bana aynı cevabı verdi kulak burun boğaza gidin diyor başka birşey demiyor bide bu özel hastane 🤦 bende devletten sıra aldım 25 ine bulabildim anca randevu günüm gelene kadar sizlere de danışayım gebelikte burnu tıkanan oldu mu kadın doğumcunuz mu ilaç yazdı kulak burun boğaza mı göründünüz? Mesela bunu yazarken bile şuan yatağımdayım genzim dolmaya başladı burnum tıkanacak belli ama şaka mı anlamıyorum sadece geceleri böyle oluyor 🤦