Deletedmom_85 evet Fulya da acıbademin hemen karşısında kliniği, şimdi Altunizade ‘de açıcaklar bir şube. Erbil hocam candır Yağmur hemşirem candır, çok ilgili ve işini şansa bırakmayan bir doktor ben öneririm, ama tabi sana kalmış karar. 🙏🏻 Benim çikolata kistim vardı o yüzden gittik. Sebepsiz infertilite hakkında bir bilgim yok ama illaki vardır öyle hastasıda yurt dışı yurt içi çok hastası var. İstersen bi araştır bak.❤️ rica ederim her zaman yardımcı olmaya hazırım elimden geldiğince tüm isteyen herkese 🤗