sirine0429 Ya var dimi ben yanlış görmüyorum kızlar , şuan çok değişik duygular içindeyim… testi ilk yaptığımda garip çizgiler belirdi olmadı sandım ama 5 dk dolmadan bu hale geldi 🥲
sirine0429 Smyye0303 teşekkür ederim hepinize, tüp bebek 8. Gün akşamı erken gebelik testi yaptım. Pazartesi test günüm aslında kan değerime baktıracağım, inşallah güzel ilerler ❤️
Deletedmom_85 sirine0429 hayırlı olsun var gibi. Tüp bebek yaptıracaktjnjz öyle hatırlıyorum Doğal mı oldu tedaviyle mi acaba?☺️
sirine0429 Deletedmom_85 evet canım tüp bebek, transferin 8. Akşamı dayanamayıp erken gebelik yaptım evde 🤗
Semanur0902 sirine0429 yaa çok sevindim sizin adınıza, inşallah güzel ilerler inşallah sağlıkla kucağınıza aldığınız günlere çabucak ulaşırsınız♥️🤲🏼
Deletedmom_85 sirine0429 oyy maşallah subhanallah çok sevindim canım benim nerde yaptırdın pekii? 5.gün embriyoeu muydu bide? Bende o yolun yolcusuyum da ondan Merak ediyorum mazur gör 🥰
sirine0429 Deletedmom_85 Saol canım, inşallah darısı başına tüm isteyenlerin başına. ❤️ İstanbulda Momart tüp bebek kliniği Erbil Yağmur. 5. Gün embriyosu idi evet.istediğini sorabilirsin🙏🏻
Deletedmom_85 sirine0429 ay geçen şişli Fulyaya gittiğimde hemen yanında klinik vardı Erbil hocanındı galiba yanlış hatırlamıyorsam 😍 o hocayı da çok iyi diye duymuştum. Nasip bakalım olacağı varsa bir şekilde olacak zaten ☺️ sorun neydi peki canım neden yaptırdınız? Bizim ki sebepsiz infertilite ya umarım bu konuda da başarı oranı vardır inşallah tüp bebekte. Pcos sperm düşüklüğü rezervi azlığı vs bu gibi durumlarda direk tüp bebek tutuyor ama sebepsiz infertilite olunca tutuyor mu orası muallak başarı oranı olarak yani. Teşekkür ederim canım ilgin için çok sağol 🥹❤️