Arzuc01 https://imgyukle.com/i/Qlha48 ben adetimin 4. Günü klomen kullanmaya başladım kullandıktan sonra doktora gittim ve 3 tane yumurtam oldu 5 nisandan itibaren hep değerlendirdik ne zaman test yapmalıyım
Beren02 Arzuc01 affınıza sığınarak bir şey sorabilir miyim? Ovilasyon testinde pik gördüğünüz de yani yumurtlama gününüz olduğunu anladığınızda alıntınızda da bir artık o yumurta akı kıvamı gördünüz mü aynı anda
Freckles Bence 20sinden sonra falan 25i bekle gene de canım ondan önce varsa da çıkmayabilir 2 hafta geçmesi lazım ya
Arzuc01 Freckles ilk hamileliğimde 1 tane yumurtam vardı ve bu kadar değerlendirmemiştir hamile kaldım ama bu sefer 3 tane yumurtam var ve hep değerlendirdik olmuşmudur acaba
Gul12345 Arzuc01 benimde 24 hadi hayırlısı bakalım ya aşkı benm akıntıya göre 2 -3kere falan yumurtladim gibi geriyor ama ovulasyon kullanmadım için akintidanda kesin olmadığı için hiç eminde değilim Bi belirtin varmi
Buseceylan Arzuc01 stres yapma olur canım bende klomen kullandım 1 tane yumurtam vardı şuan 6 haftalığım inşallah tutar ama bi 2 hafta sonra falan test yap genelde 13 gün sonra test öneriyolar ben geçen ay 3 martta adet oldum 3 nisanda test yaptım çıkmıştı
Freckles Arzuc01 benim erken gebelik testi ile yumurtladıktan 8 gün sonra öğrendim. 25 şubatta yumurtladım 5 martta öğrendim gebe olduğumu
Arzuc01 Buseceylan ben ilk hamileliğimde kullandım ve öyle hamile kalmıştım zaten ama şimdi 3 yumurta var ve hep değerlendirdik erken gebelik testini ne zaman yapmam lazım
Freckles Arzuc01 erken gebelik yapacaksan en az bir hafta geçsin gene canım. Negatif çıkarsa gene de kötü hissetme daha erken ya hani. Kişiden kişiye değişebiliyor. 2 günde bir yaparsın hatta kan da verirsin. İyi haberlerini alırız inşallah ❤️🙏
uzlet Arzuc01 birkaç gündür kasık ağrım var adet tarihim 16sı falan olması lazım yani iki gün sonra inşallah afet belirtisi değildir