Aysegulinanc senoski 31 haftalığım 7 kilo aldım 2 kilosunu 3. Trimester de aldım bakalım doğurana kadar kaç olucak 10 kilo ile kapatsam benden mutlusu olmaz 😂
Likayolcusu senoski 27 haftalık olucam 6 kg aldım ama hepsini son 1 yada aldım yani doğuma kadar çok şişicem diye tahmin ediyorum
Moruk07 Bende 20.haftadayım 7 kilo aldım geri kalan 20 de inşallah yavaş giderim ama yaz ayı bolluk bereket mangalı meyvesi derken hep boğazla geçiyor birde iştah dahada açılırmış bakalım napcam..
engineermom_ Senayl34 bende bu durumdayım ve dert etmeye başladım daha kilo alacaksın niye çok aldın diyenlerde fazlaca çoklar doktor bile böyle dedi moralim bozuldu :(
Seneeeemmmmmmmmmm Buseferdi bende öyleyim iki öğüne düşürdüm kendimi öğlen 11 gibi kahvaltı akşam 5 bck akşam yemeği sebze yoğurt başka bsy yok sadece kuruyemiş akşam biraz bebek icinde
Cnsukckk 27 hafta olucam 9 kilo aldim 2 gun once diyetisyene gittim normal sartlarda 10 kilo almistim 1 kilosunu vermisim 2 gunde istersen paylasabilirim diyet listesini
33begum Likayolcusu bundan sonra alınır zaten bismillah artık doğuma kadar kaç olurum bilmiyorum 🤦🏻♀️
MadameHappy34 senoski beslenmene bağlı bu ilk başta dikkat etmedim ilk 6 kilo öyle aldım sonra dikkat etmeye başlayınca ben değil çocuk aldı. Şuan çok şükür ödem falan da başlamadı bile.