Seydaa- Kızlar 12+4 hamileyim hiç bir belirti yok, kusma , aşerme , baş dönmesi , göğüs ağrısı vardı şimdi o da yok sadece baş ağrısı çekiyorum normal mi ben gibi olan var mııııı ??
Ygt2121 Seydaa- normal mi bilmiyorum ama fikrimi söylemek istiyorum 🤭 ne güzel işte bulantı yok en önemli olan bu kız😂 6 hafta da başladı bak 22.4 olduk kızımla hala bulanıyor oda yetmez gibi şişiyor daraltıyor beni. Dilerim hiç bulantı belirtisi olmaz.
MMad Seydaa- ben de sizin gibiyim iki kere dr a gittim her şey yokundaydı ama insan yine de endişeleniyo bi de önceden iki kaybım var ondan ☺️
Sehrazatt Seydaa- yaa bende 12+2 yim bende aynı durumdayım göğüs uçlarım da hassaslık vardı oda gitti sanki insan korkuyor bir tepki bekliyor pazartesi kontrolüm var inşallah her şey normaldir sizin kontrol ne zaman
Seydaa- Ygt2121 ya çevremde herkes sen gibi aynı şeyi söylüyor 🥰 ama insan bi tepki istemiyor değil yani ne yapıyor çocuk içeri de aşırı merak ediyorum sanki hamile değil gibiyim çok şükür tabi de ne bileyim kafama takılıyor normal mi diye 🫠 bu arada mideye ayva çok iyi geliyormuş denedin mi bilmiyorum ama
Ygt2121 Seydaa- evet anlıyor um seni ama şükür et bu durumuna hem şakacıktan aş er falan😂 bak benim göbüş çıktı herkesin bebesi anasını tekmeliyor benimki hareket etmiyor bile ben de biliyorum ki çok şükür iyi o zamanı var demekki böyle olması gerekiyor. Bu arada teşekkür ederim öneri için ama ayva falan inanki ben çok denedim ama yok ben teslim oldum artık 😂
Hatice-6363 MMad Aynen benim de 2 kaybım var ilk zamanlar düşük tehlikem vardı şimdi herşey yonda 15 haftak olduk Amayinede çok korkuyorum birşey olurmu diye Rabbim sağlıklı kucağımızaalmayı nasip etsin🤲🌸
Seydaa- Sehrazatt haftaya Çarşamba sizin ne zaman ? Şu an kontroller ayda bir ya sene gibi geliyor aklıma tüm senaryolar geldi sen de öyle misin :((
Seydaa- esinceeee yaaa öyle mi dersin :( valla tepki olsa dert olmasa dert annelik duygusu bu sanırım 😀
MMad Seydaa- 10+6 dayım şu an evet her hafta dr a gidesim var her an acaba iyi mi diye korkuyorum inanılmaz pimpiriğim böyle de çok zoe geçiyo günler napcaz bilmiyorum 😅
Sehrazatt Seydaa- evet ya bende öyleyim maalesef bizim de pazartesi günü zaman hiç geçmiyor sanki inşallah sağlıklıdır yavrularımız
acakir Beeeen:) 12+1 hic mide bulantisi cekmedim. Ara ara bende acaba bisey mi oldu diye dusunmuyor degilim 🙄
esinceeee Seydaa- bazı annelerin daha sonradan da başlayabiliyor ileriki zamanlarda bizden beter olursan aklına biz gelelim gerçekten zor bir durum poşetle geziyorum ben dışarıda 🥹😅
Seydaa- Ygt2121 yaaa kıyamam 😀 sağ Salim al inşallah kucağına ,çok şükür tabi ki halime ama bişey mi oldu düşüncesine bende teslim oldum 😀
Seydaa- Sehrazatt inşallah öyledir canım benim ama ben inanıyorum iyiler annelerine tepki vermek istemiyorlar 😀
Seydaa- esinceeee kıyamam yaaa , valla inşallah olmam mesela aşerme olarak tepki versin bana o çok iyi olabilir 😃
hulyadymzz Allahim söyle bi hamilelik nasip et..12+1 im migde bulantısından bile miğdem bulanıyor artık yıldımmm😑😑😚😅
Gunes63 Seydaa- merhaba canım, Ben şu an 23. Haftadayım ne mide bulantısı ne kusma ne de aşerme hiç bir belirti olmadı 17. Haftamdan sonra ara ara mide yanmalarım var sadece 🥰 endişelenmen gereken bişey yok diye düşünüyorum 🙏🏼
Seydaa- Gunes63 merhaba canım senin şu yazdığına rahatladım benden ileri haftadasın ya içimi rahatlattı , sende ben gibi düşünüyor muydun yoksa ben mi takıntılıyım :/
esinceeee Seydaa- a sende hep bir şeyler yapsın diyorsun 😅 olur mu öyle oda kötü çok kilo alırsan gebelik şekeri tansiyonu oluşur deme öyle valla ya güzel gitsin sorunsuz devam etsin sağlıkla kavuşalım 🥳🤗