Serifemsr Lale-gul tesekkur ederim canim bana sadece aspirin kullan dedi bilgilendirme yapmayinca tereddutte kaldim
Serifemsr elvinimmm elvinimmm Insallah toparlanmistir biraz daha canim bende dikkat ediyorum aslinda sasirdim doktor oyle diyince daha cok dikkat etmem lazim demekki
Serifemsr hayatisigi hayatisigi Iki farkli ultrasona girdim kan sayimin normal dedi doktor aspirin baslatti baska bisey demeyince de kafam karisti
2_bebeanasi5 Benim kızımınsa 3 hafta geriden geliyordu 36 hastalıkken almak istediler kan akışına baktılar heyet iyiydi 41. Haftada doğum yaptım bebeğim 3 kilo doğdu