Merhaba, bizimde doktor 1 hafta geride dedi. Beslenmenin arttırabilirsin. 3 ana öğünunu kesin yap. Ara ogunlerini yap. Hergun yumurta ye. Muz,ceviz, yoğurt ye. Protein ağırlıklı beslen. Doktorum söyledi bana bunları. Yatarken meyveni yiyebilirsin. Başka yapabilicegin birsey yok. Stres yapmayıp kendine iyi bakmaya çalış bidaha kontrole kadar. Bidahaki kontrolde haftasına yaklasir belki.