rabiatkncee Canım aktif kanama olduğunda bende kullanmıştım, 1 buçuk günde kesiyor tamamen daha sonrasında az az açık kahve geliyor ve bitiyor. Baştan beri kanamalı geçiriyordum bende 3 günde bir vuruluyordum. İlk defa kanamam durdu rabbime şükür 10 gündür bıraktık şuanda 17+1 oldum sadece sabah akşam progestan fitil kullanıyorum ve sürekli uzanarak iyi oldum tabi bu süreçte. Dinlenmek, bol su, ilaçların devamlı kullanılması sağlandığında iyi olursun inşallah canım çok geçmiş olsun rabbim şifanı tez zamanda versin inşallah korkma içini ferah tut 💙💙