Kızlar 11 hafta gebeyim geçen idrar yolu enfeksiyonu olduğundan hastaneye yattım daha önceden de düşüğüm var kalp durmasıyla doktor proluton iğne yazdı her gün vuruyorum saglıkta ki kadın her hafta olması gerekiyor her gün değil dedi ama doktor her gün 1 tane olucak şekilde yazdı aslında kanama vs olmadı sizce bırakmalımıyım iğneyi 2 tane kaldı başta 4 tane vardı ?????