Egelikiz Ben adet oldum kızlar malesef yerleşme değilmiş bu ayda olmadı 😔😔 InsaAllah sizler hayırlı güzel haberler alırsınız 🤲🏻❤️❤️
noon Adet olacağım günden 1-2 gün sonra kahverengi lekelenme olmuştu. Yerleştiği içinmiş 5,5 hafta şu an
Egelikiz Ladyss Hayırlısı be güzelim ben unutmaya calışcem artık vakti saati gelmemiş demekki yoruldum artik 😔😔 Kaderimizde varsa elbet birgün olur güzelim 🤲🏻❤️❤️