Ladyss Kızlar dün sabahtan beri koyu kahve lekelenmem var normalde adet günüm yarın. Yerleşme kanaması böyle olur mu
Ao526- Ladyss Benim reglden 3 gün önce gelmişti. Akıntı içinde kırmızılıydı. Hatta regl oldum sanmıştım bir daha ne gelen vardı ne giden 😂 Regl olmam gereken günde test yapıp hamileliğimi öğrenmiştim 🙈
Lilahazalxx Ladyss canım 2 3 hafta önce 2 gün boyunca bende de oldu Protestan kullandım ama doktorum yerleşme kanaması da olabilir dedi içini sıkma💜 bol bol dinlen 🖤
Egelikiz Ladyss Evet canim biraz önce baya vardi biraz hafifledi bende anlamadim nasip olursa yarin Sabah Test Alip bida denicem tabi adetim gelmezse 😢😢 InsaAllah bizde Hayirli güzel haber aliriz canim 🤲🏻❤️❤️
Egelikiz Ladyss Sen Test yaptin mi canim Ben Dün yaptim hicbisey cikmadi olsa cikardi diyom cok yoruldum artik Ben Hayirlisi artik 🤲🏻🤲🏻❤️❤️
Egelikiz Ladyss InsaAllah bi kac gün sonra pozitif cikar canim 🤲🏻❤️❤️ Hayirli güzel haber verirsin 😍benim kan verme sansim yok malesef yurtdisindayim 😔😔
ozgerbas Bende aynı durumdayım 4 gündür kahve lekelenmem var adetimden 2 gün önce geldi.. adrt de görmedim. Test yaptım negatif bakalım ne olacak 🥲
Zynp-1 Ladyss adet olmuş olabilirsin çünkü adetten en az 4 5 gün önce oluyor benim 4 gün kala olmuştu
262223-- Ladyss ben adet günü lekem gelmişti 2.3 gün sürdü kesildi kahverengi 1.2 damla şeklinde hergun kasıklarimda batma oluyordu hafif hafif akıntım oluyordu beyaz 😂 birşeylerin ters gittiğini anladım zaten 3.4 günüm geçince test yaptım
Gamzeklnk Ladyss işaret parmağım kadar vardı herhalde miktarı. Ama kanama olmadı çok kanama belki bi kaç damla falan olmuştur. Geri kalan hep kahverengi damla damla akıntı oldu. Çok az az oluyordu zaten