Kızlar hamile kaldığımda 58 kiloydum ilk 3 ayda 3 kilo almıştım ama son 2 aydır hızlı kilo alıyorum şu an 68 kilo olmuşum moralim bozuldu ilk defa bu kiloları görüyorum bebeğim sağlıklı çok şükür ama bu kiloyu nasıl kontrol altında tutacağım doğuma kadar tatlı yemiyorum hamilelikte uzaklaştım sadece çayda şekeri bırakamadım birde ekmek tüketiyorum sizler neler yapıyorsunuz bu süreçte 😶😥