Hayırlı olsun canım yumurtlaman 3 gün erken olmuş ondan önde ölçmüştür doktorun . Rahminin kalınlığı önemli değil ki şuan kese boyutunu desen tmm da :) kesem 5+3 de 7mm idi. Hergün 1-2 mm büyümesi gerek kesenin. 18 mm olduğunda kalp atışı vardı . Ama bunlar bizim için gereksiz detaylar , doktorlar zaten normal veya normal değil seni bilgilendiriyor . Bilirsin doktorlar bu konuda çok dürüsttür gözümüzün yaşına bakmazlar . O yüzden içini ferah tut şuan çok didikleme :)