crazymommy Kızlar bugün 5+0 oldum günlerdir başınızın etini yiyorum kesem gözükür mü gözükmez mi diye. Doktor karnımdan baktı önce göremedi ben nefesimi tutmuştum. Sonra bıraktım gözüktü kese 🥰🥰🥰 nefesinizi tutmayın benden söylemesi 😂😂 Fotoğrafladı keseyi ama veremedi bana kağıt bitmiş 🥲 5+3 dedi keseye göre rahminde güzel kalınlaşmış dedi kaç olması gerekiyor rahim kalınlığının bilgisi olan var mı 🤔 26 mm çıktı
miniginannesi-1 crazymommy gözün aydın canım 🌸 darısı yarın benim başıma inşallah bende görürüm yarın keseyi 🌸
777gonul_ crazymommy cok sevindim canim Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah,,,,,, Darısı başıma inşallah bende görürüm keseyi düşünmekten kendimi yiyip bitiriyorum
crazymommy 262223-- Ay okadar değil canım bu benim ilk kontrolüm kalp atışına giderim sonra ilili taramaya giderim bir sorun olmazsa İnşallah