Deletedmom6666 kesinlikle özel selçuklu nil okuru onerıyorum o kadar güzel ilgilenen bi doktor görmedim . Ve dogumuna giren bı cok arkadasım var cok rahat dogum gecırdım nıl hanım sayesınde diye soyluyorlar ben 5 ay rahatsızlıklarım için gitmiştim nil hanıma daha sonra dan ıkızlerımı onunla bırlıkte öğrendim ve cok iyi bi şekilde dewam edıyoruz kontrollerımıze .. umarım sızın ıcın ıyı bı secım olur 🤗 ( ayrıca maddi olarak hakkanıyetlı bı sekılde herşeyi yerine göre yapan bı doktor gereksız tahlıl vb seyler ısteme gıbı ozellıgı yok )