1H1Smomyloading bskts26 yok ben daha duymadım çarşamba özele gidicem biraz daha büyüsün diye bekledik. 7. Haftayı bitirmiş olacak gittiğimizde
Serap-asel Biz 7.haftada gördük keseyı ve kalp atışını meraklanmaya gerek yok gebelık geç oluşmuş olabılır oyuzden bekle bıraz
2kuzu1anne Çok stres yapmayın bence bazen görünmüyor hemen geç döllenme olabiliyor benimde oğlumda kese görünmedi attan muayene etti yine yok demişti doktorum sonra 8.haftada gitmiştim ozaman hem kese görünmüştü hemde kalp atışı duyulmuştu