Elos_1907 benim kanamam vardı yani 10 gün kahverengi geldi hep ve kasık agrım çok fazlaydı doktorlar bişey yapamiyodu değerim yavaş da olsa artıyor kırmızı kan gelmeyince bişey yapamayız hani bebek varsa canına mani oluruz diye sonra kanamam başladı dış gebelik olduğu kesinleşti ama 7+4de falan kesinleşti sonra yatırdılar rahim duvarı kalınlaşması için kürtaj yaptilar çocuk tüpe girmemiş çok şükür tüpe girseydi tupum alincakti ama tüpe çok yakınmış benim dediğim iğneyi yaptılar 4ncu gün ve 7nci gün kan değerlerime baktılar 4ncu gün yukseldi doktor dddi evet bekliyorduk bunu dedi 7nci gün düşer dedi düşerse ikinci doz iğneye gerek yok dedi 7nci gjn düştü 12 gün yattım çıktım zor bi süreç inşallah değildir sizin dis gebelik piskoloji yoruyo