50 lik yaptırırsanız sağlıkocağında yapıyorlar açken 1 kere daha sonrada tokluk için kan veriyorsunuz eğer yüksek gelirse tekrar 100 lük yaptırın diyorlar. Ben hastanede 75 lik yaptırdım açken verdim kan sonra içeceği içtim 1. 2. Ve 3. Saatte tekrar kan verdim içeceğin tadı kötü değildi problem olmadı ☺️