elisdenizsahin00- sidar_06 bende kordonmu ki dedi ama kordon burası bu bacak arası falan dedii 🤷♀️🫣😂 belki diğer organ şişliğidir dedim bende bi gülüştük olabilir dedi
FcsjM sidar_06 yüzüğünüzü ipe bağlayın karnınızın üzerine tutun eğer yüzük ileri geri yaparsa erkek, yuvarlak dönerse kız.
elisdenizsahin00- eylulmihrasmom sonadet tarihimiz de aynıymış bizde 12+3 deyiz bugun gittim ufak bişey gördüm gibi dedi erkek gibş dedi ama tamda net bişey dememdi bilemedim hayırlısı önce sağlık
eylulmihrasmom elisdenizsahin00- öyle tabiki de hayırlı sağlıklı olsunlar inşallah 🥰 bizim de bacak arası baya açıktı kemik yapısı vs kız dedi 🥹🥲
mamadziecka Kızlar heveslenmistim bu gün cinsiyyet öğreneceğiz diye. Belirtisizlik oldu yine sizde böyle olan varmi?
ysmn3454 Selinburak Benim de 14+1 inşallah sağlıkla kucağımıza alalım 😊 ben bugün gittim %60 erkek dedi 2 hafta sonra tekrar kontrol var ozaman net söylerim dedi