Buso1 bir hemşire olarak söylüyorum..gittigimde benden ultrasonda gördügüyle sıvı alıcaz senden dedi ne tarama ne fetal dna hic bisey yapmadan burda anlaşılıyo yanlıslık oldugu.. konu amniyosentez işlemi risklidir senin suan riskin yoksa sonucunda bebegini aldırmayacaksan ne diye yaptıracaksın? Riske gireceksin? Kafan rahatlasın diyedir .. dua et bisey yoktur. İşlemden sonra 1 ay düşük tehlikem olacak. O sıvının 1 gramı bile bebek icin değerli neden eksiltesesin ki sıvıdan .. bence risk ve asla aldırmadım aldırmamda