_gizem_ ikili tarama bir tarama testi tanı koymuyor kesinlik yok %60 %70 doğruluk payı olabiliyor. Benim doktorum en başında fetal DNA yaptır istersen demişti. Ben istemedim ikili tarama yapalım önce sonuca göre dedim. Doktorum bana sonuç risksiz çıkarsa %100 doğruluk payı olmayan birşeye güveneceksin demişti. İkiliyi yaptırdım ve sonuç riskli çıktı yarın amniyosentez yaptıracağım. Yani Aslında doktorlarda kendini garantiye almak istiyor keşke ikili tarama yerine doğruluk payı daha yüksek olan bir test yapsalar.