TugSozTan En son tetanoz aşınızı ne zaman yaptırdığınız ile ilgili. Ben 2 doz yaptırdım. En son tetanoz aşımı 2010da olmuşum
Ecem95 Nteo 10 yıl içerisin de olduysan sorun yok dedi doktorum bana o yuzden olmadım oda olmamı istemedi zaten 🤷♀️