Nteo siyahinciii ben de ilk dozu vuruldun 1 ay sonra tekara dedi de şaşırdım ilk hamileligimde 1 doz vurulmuştum
Semanur0902 Nteo ilk dozun bir anlamı etkisi olmuyormuş sağlık ocağında ki hemşire öyle söyledi o yüzden mecbur iki doz.
Ecem95 Nteo 10 yıl içerisin de olduysan sorun yok dedi doktorum bana o yuzden olmadım oda olmamı istemedi zaten 🤷♀️
Serapgun Maalesef aynı sorunu yaşıyorum sağlık ocağında aşı yok hemşire 31. Haftaya kadar bekle dedi doktorum 2 doz olmamı söyledi ama aşı olmadığından tek dozu bile zor olacağım bu gidişle