Yasdervse merhaba hayır yoktu parça kalmamış dedi o yüzden kürtaj olmama gerek kalmadı kanama benim hep ara ara olmuştu 1 ay falan sürmüştü hatta en sonunda doktor ilaç vermişti onunla kesilmişti siz yine de normal doktora gidersiniz ağrı devam ederse