Merhaba benim kesem düşmüş çarşamba doktora gittiğimde içinde ufak parça var kendiliğinden düşebilir ama düşmezse kürtaj olursun dedi 2 gündür kanamam var normalde doktor yarın çağırmıştı ama bugün sanki bir şey düştü gibi hissettim ağrı da kesildi çünkü tam anlamadım ama ben yarın değilde pazartesi gitsem 3 gün daha beklesem bana zararı olur mu düşmediyse de kendi düşer diye biraz daha beklemek istiyorum çünkü kimisi anneyi zehirler falan dedi ama bende çocuk oluşmamıştı sadece keseydi 3 günde bana bi zararı olmaz dimi ?