Bende çatlamaya çok müsaitim ama ilk hamileliğimde kakao yağı sürdüm . Çok şükür karnımda bir iki nokta kadar çizik olmuştu. Bacaklarım zatenöncrsinde çatlamıştı o yüzden birşey yapamadım. Şimdi 34 haftalık hamileyim yine kakao yağına devam . Çok güzel nemlendiren birşeye ihtiyaçınız varve de bol su . Çatlamayı bunlar bir nebze de olsa önlüyor. Bir de asla kaşımayın karın ve bacak bölgenizi