_helinsirin19 evet hergün sabah akşam daha iyi ama ben sadece akşamları kullandım 2 paketi son iki ayda bitirdim büyük boyu doyumca sürmeyince faydası olmaz diyip doyunca sürdüm şuan bende ikizlere gebeyim 27 hafta olucam yarın bi kutum bitmek üzere kapalı 2 kutum daha var doğuma kadar yetmezse bir şişe daha alıcam güzelce kullanırsanız baya gidiyor aslında ayda bir kutu rahat rahat bitiyor