Busel Ayazmoms2 bende 37+3 5 kg aldım🥲 aslında ilk 3 Ay verdiğim için almista sayilmiyorum gibi oluyo beyinler yandı😬
Edaltundag Sena00 5 ve 6. Ay arasında ben de çok kilo almıştım bir anda🥹 38. Hafta 20 kilo aldım🤣🤣 önceden çok zayıftım şimdi memnunum halimden🙊
Sena00 Edaltundag zayıfken sonra kilo alınca seviniyor insan 😂ben ilk gebeliğimde 62 kiloyla kaldım 77 kiloyla da doğuma gittim bu gebeliğimde önceki kilolarımi çok veremedigim için 65 le kaldım 😖 şuan 70 kiloyum
Tubaa41 melisaugtr bende tam an itibariyle 30+5 10 kilo aksamları bitmek bilmeyen iştah baçladı kaç kiloyla biter bilmiyorum 😀