@btllsk benim de aynı şekilde ama hareketlerde hic azalma yok aksine altımda tekmelerini hissediyorum bazen cikicak gibi. Altıma kaçıracak gibi oluyorum hareketlerinden. Bi de her gün yürüyüşe çıkıyorum yarım saat 45 dk oturduğum binada asansör yok merdiven inip çıkıyorum sorun olur mu acaba korkuyorum. Yavaş yavaş çıkıyorum ama bilemedim