Nurcangulpideci Ne durumdasınız şikayetleriniz neler ? Ben halsizlik,baş ağrısı çekiyorum bu aralar bi yandan da sancı yoklamaya başladı. Karnımda sertlesme oluyodu magnezyum yazdı doktorum. 12 mayısa da gün verdi. Korku bastırdı bi yandan da 🥺
Tugce1506 Nurcangulpideci bizde 36+5 olduk benim sancı değilde karnım çok sertleşti zaten birkaç şudur magnezyum kullanıyordum ödemlerden dolayı çok ağrım oluyordu hala doğum şeklimiz belli değil 🤷♀️
meva_asil_moms Nurcangulpideci biz daha gün almadık devlete gidiyorum 37.haftada 39 hafta ve sonrasına gün veririm dedi bana geç geldi ama bakalım 2.sezaryenim olacak 2 gündür bas ağrısı mide bulantısı başladı ayakta yürürken alt Karin ağrısı genital bölgeye baskı başladı
Mutlumumutlu Nurcangulpideci Benim de özellikle akşamları her yerim ağrıyor gibi. Özellikle son bir iki gündür hafif hafif sancı da yaşıyor gibiyim. Değişik bir ruh hali içerisindeyim. Korkmuyor da değilim
Fulyacoban Nurcangulpideci bende 35+3 teyim karın sertleşmesi bende de var ara ara kasıklarıma sancı giriyor yürürken aşağıya baskıda başladı bebek dönmediği için doğum şeklimiz belli değil sabahları yataktan kalkarken bel ağrım oluyor bi de
Gulcann9 Bugün 36 oldum ama karnım sertleşiyor kısa zamanda normal dönsede baya rahatsız ediyor Allah’ın izniyle 39 haftada sezaryen olacak
Nurcangulpideci @Tugce1506 benim de karnım sertleşiyo onun için magnezyum verdi bi de artarsa nst girmen gerekir dedi. Ağrı dediğim o sanırım benim de karşımdaki o rahatsızlık 😏
[silindi] Nurcangulpideci karın sertleşmesi doğuma hazırlık diye biliyordum magnezyum verildiğini bilmiyordum
Gulcann9 Nurcangulpideci Bugün doktora sordum artık bunlar normal olur dedi Az kalmış sabır sağlık versin inşallah
Nurcangulpideci @meva_asil_moms benim de 39. Haftada olucak sezaryenim ama hiç dayanacak durumda değilim artık benim de sizin gibi baş ağrım halsizligim var ruh halim de pek iyi sayılmaz korku bastırdı 😏 benim de çatı kemiklerim agriyo ortadan ayrilcak gibi oluyorum bazen. Normal demek ki bu haftalarda
meva_asil_moms Nurcangulpideci birde 3 yaş sendromunda kızım oturma kalk diye bağırıyor yatmak oturmak yasak 🫠 normal artık son haftalara geldik sayılır kızım da 36+1 de suyum gelmişti
anneoluyorum- 35+5 im benim de leğen kemiklerim ve bacak aram çok ağrıyor yürürken acıyor baya bebişim hala dönmedi dönmezse sezeryan olacak doktorum 38. Haftadan sonra 5 mayıs da alırız dedi 🤷♀️
Crescent96 Tam 35 im benimde doğumum 12 mayısda olacak halsizlikten ölüyorum bende sadece ben böyleyiö sanıyorum hiçbişey yapamıyorum özellikle bu saatlerde… Sancılarımda var hafif hafif bebis cok hareketli zaten valla çok zorlamaya başladı artk😒
Mutlumumutlu Fulyacoban bizim de dönmedi, bence dönecek gibi de durmuyor 😔 Başını ya yan tarafımda ya da yukarıda hissediyorum. Karnım çok sert oluyor, hissedebiliyorum.
Fulyacoban Mutlumumutlu sağ tarafa karargah kurmuş durumda benim ki galiba dönmeyecek sezeryan istemiyorum bi yandan da ne olacak bilemiyorum valla 🤔
Mutlumumutlu Fulyacoban Ben de normal istiyordum ama dönmeyince ne yapalım mecbur diyip kendimi alıştırmaya çalışıyorum. Hayırlısı olsun hakkımızda.
Nazlison Bizde tam 35 haftalık olduk bugün 2 gündür sağ bel tarafımdan anlamsız ağrılar giriyor ama pozisyonumu değiştirince geçiyor
btllsk Nurcangulpideci 35+1 olduk kızımla sırt ve bacak ağrılarım çoğaldı nefes alıp vermek çok zor artık 🙈 toplanıyor sık sık ve hareketlerinde azalma var yeri daraldığı için sanırım. Bayram sonu yada Mayıs başı sezaryen olacağım tansiyonum yükselmediği sürece duracak bakalım 😍
Nurcangulpideci @anneoluyorum- benim de aynı şekilde ortadan ayrılır gibi agriyo bacağımı kaldırıp bisey giyemiyorum resmen. Bebis dönmüş ama plasentasi rahmi kapattığı için ben mecbur sezaryen olucam. Öyle olmasa da yine sezaryen isterdim
anneoluyorum- Nurcangulpideci baskı yapıyor herhalde aşağıya sabahları yataktan kalkarken çok kötü oluyor😂 normal denemek isterdim ama bakalım hakkımızda hayırlısı 🤷♀️ rabbim herkese kolay doğum nasip etsin 🤲