Ayfer- Zumzugukodummuzzingillatirim eczaneye gidin size krem ismi de verebilirim anında geçirir inşaallah
Ayfer- Zumzugukodummuzzingillatirim yanık kreminden başkası kurtarmaz. Hata yapıp suyla çok temas etmeyin
Zumzugukodummuzzingillatirim Ayfer- benim suyla temas etmeme ihtimalim yok aşko elim geçsin duşa giricem 😂
Zumzugukodummuzzingillatirim Ayfer- sil verdin sürdüm ilk sürdüğüm de gitti ama şuan hafif sızlıyo gibi
Ayfer- Zumzugukodummuzzingillatirim tamam eliniz geçince girin 😀 silverdin de hafifletir iyi oldu bulmanız
Ariranggg Nasıl oldu elin eyer geçmediyse patates rendele suyuyla birlikte kaba al içine biraz da toz şeker koy geçer bnde de olmuştu
designermoms Zumzugukodummuzzingillatirim ben biraz geç gördüm ama sırf bu acıdan acillik olmuştum 🥲 anestol diye bir krem var anında geçiriyor hamile misin bilmiyorum hamilelikte kullanılır mı onu da bilmiyorum ama çok iyi geliyor anında acıyı alıyor Evde de sürekli bulundurulması gereken bir krem
anneolmakzoramagulusuyeter_ Zumzugukodummuzzingillatirim off naptın Samandağ biberine her babayigit dokunamaz yedi yılda bir kere dokunabilmisimdir 😁
anneolmakzoramagulusuyeter_ anneolmakzoramagulusuyeter_ bu arada önce anestol üstüne de silverdin sur hicbiseyin kalmaz ince tabaka sur ama kalın sürülmez 😘
Zumzugukodummuzzingillatirim anneolmakzoramagulusuyeter_ samandağ biberi demedi ama samandağ biberi kadar acı. Yemeğin suyuna acısını salmış yetmemiş kendide acı hala. Kocama göre bu sadece sivri biber, ama bence değil.
designermoms Zumzugukodummuzzingillatirim onu kullanmadım ama o dediğim krem uyuşturucu kırıklara falan bile kullanıyorlarmış acısını alsın diye. Ben de acı olduğunu bilmeden 1 kilo biber doğradım sonra elimi soğuk suya bile sokamadım yanıyordu acillik oldum şimdi yanımdan eksik etmiyorum 😂😂