Deletedmom_85 Zumzugukodummuzzingillatirim umikommmm♥️ umiko deme zaafım var o güzel gözlüme😍 haha söndürelim ateşinii aşkım
Zumzugukodummuzzingillatirim Deletedmom_85 aşkım sönmüyor elimde 2.5 litre kola tutuyorum yada elimi buza sarıyorum
sema___k Zumzugukodummuzzingillatirim furacin kremle anestol kremi karıştırıp sürünce yanığa çok iyi geliyor nöbetçi eczaneden alabilirseniz baya etkisini görürsünüz çok geçmiş olsun
Rwerdst Zumzugukodummuzzingillatirim salça sür istersen bir de 😂 ben bir kere unutup gözümün yanına sürmüştüm🤕😵💫😣
dexter başlığı okuyunca çok yanlış anladım dldjkshsl önce limonla ov elini sonra sabunla sonra kolonya sonra tekrar sabunla
Zumzugukodummuzzingillatirim dexter bende hataylıyım samandağ biberini eldivenle temizler dik o yüzden ne yapılır bilmem