Oznur_ece65 buket07 ben adet günü yapmıştım canım 7. gün Kasık ağrısı oldu o zman hissettim ilk sonra göğüs hassasiyeti oldu adet dünü de koyu iki çizgi görmüştüm 🥲şuan 16+5 haftalık olduk 🌼🥰🥰
Oznur_ece65 buket07 hayır adet günümde yaptım canım benim belirlilerim 7. Gün başladı oradan anladım adet 15 gün doldu 17 gün de adet günümdü iki gün bekledim adet günü yapmıştım darısı senin ve isteyenlerin başına olsun inşallah 🥰🤲🤲
buket07 Oznur_ece65 amin inşallah bugün dayanamadım yaptım negatifti ama bi umut inşallah allah razı olsun canım benim
Oznur_ece65 buket07 Daha çok erken asla umudunu kaybetme bh mübarek gece de nasip etsin rabbim inşallah 🤲