buket07 benim adete yakin adet belirtilerim oldu sadece 11. Gün falan çok yoğun baş ağrısı yaşadım mide bulantısı da vardı ama genelde basın ağrısında midem bulanır benim. Sonra iğnenin 11. Gününden sonra yüzümde sivilceler doldu göğüslerim hassaslasti baya şişti acıdı beyaz akıntım oldu kasık ağrım oluyordu benim bütün adet belirtilerim bunlar hepsi olunca test bile yapmayacaktım dedim adet olucam zaten diye eşim sen bı 14. Günü test yap en azından negatifi görürüz doktora negatif deriz dedi ben 14. Günü öylesine test yaptım sabah namazina kalkınca yaptım kenara koydum abdest aldıktan sonra kafamı bı çevirdim çift çizgi çok şaşırmıştım