melike098 canim suni sancıyla dogurabiliyorsan ona falan şükret bazen suni sancı da yeterince açılma olmayabiliyo ben de ilk çocuğumu suni sancıyla doğurdum seruma 3 kere verdiler. Allah yardım etti de geç de olsa açıldı doktorum da yava da olsa açılıyor bu sancıları çek yaşın genç pişman olursun diyerek motive tti 19 uma girmeme 1,5 ay vardı daha 18 yaşındaydım Allah razı olsun çok güzel motive etti bı ara sinirlendi gitti ama doğurunca çok güzel doğurdun ben senden bu performansı beklemiyordum dedi saolsun. 🥰 Kendimi de öveyim arada keşke geç meç suni sancı falan kontrollü açılsa yeter ki eninde sonunda açılsa 🙄🙄 bı hemşire takip ediyordum en son normal diye gitti olmayınca sezeryane almışlar böyle bir şeye de hazırlıklı olmaya çalışıyorum kendimce inşallah seninde geç de olsa açılmak olur hurma yiyebilirsin bol bol ben şimdiden yiyorum ben de 39. Haftada 0 açılmaya suni sancı aldım diyeceklerim bu kadar sanırım 😅