Hayalvemasal00 Kardii bende mustela kullaniyorum hem hassas cilt icin hemde gercekten guvenilir. Ama yinede hem catladim hem derim soyuluyor ama yagla alakasi yok. Dus alirken sicak suda etki yapiyor bide cildin kuruysa benimki gibi belki yagda fayda etmiyor canim
edbyt Doktorum bana genetik dedi.Yani eğer genetiğinde varsa ne sürersen sür çatlıyormuş.O yüzden çok pahalı kremler almanın da faydası yok dedi.27haftalığız ve ben frei öil kullanıyorum,henüz bir şey yok.ama dediğim gibi,bizde genetik olarak çatlağı olan yok.
Kardii edbyt benim annem filan çatlamış ama annem 40 kiloyla hamile kalmış bana baya kilo almış yani öyle çatlamış ben 60 la hamile kaldım 50 kiloya düştüm kusmalardan şuan 59 kiloyum göbeğimde küçük bir leğen gibi 😄 aynı kiloyum yani
Kardii Armgn yani doktorum daha yapma dedi bende korkuyorum bişey olur diye çok zorlu hamilelik geçirdim hala daha öyle haftada 1 bazen 2 haftada bir alıyorum göbeğimi
Rabia87 Kakao yağı , Hindistan cevizi yağı , susam yağı , kantaron yağı bunları kullanabilirsiniz hem uygun fiyatlı hem organik 😁