Kardii Kızlar ben 3.5 4 aydan beri bu kremi kullanıyorum ama göbeğim soyulmaya başladı deri döker gibi sanki güneşte yanmışım da derilerim soyuluyor gibi küçük küçük sonra burada okudum bi bayandan vazalin zeytinyağlı krem filan sürüyormuş onunla beraber bende 3 günden veri öyle yapıyorum geceleri lierac kremi sürüp üstüne bide vazalin sürüyorum bu vazalin sürmeden önceki deri dökülmeleri neden olabilir acaba ? 5 aylık hamileyim bu arada
Armgn Kardii yan etkisi olabilir benim arkadaşımda da çok kaşıntı yapmıştı ben kullanıyorum hamileliğimin başından beri 9.aya girdim bişey olmadı çatlamadım da henüz ama yan etki yapabiliyormuş
Minikheyecan Vazelin petrol ürünü içeriyor o yüzden kullanmayı birdaha düşün bence canım , geçmiş olsun bu arada
Kardii Aykimgebe 60 kiloyla hamike kaldım kusmalardan ani kilo kaybı yaşadım şuan yine 58 59 arası gidip geliyorum bişey yok şuanlık şükür ama bende korkuyorum 😓
Kardii Armgn birde jiletle aldığımdan mıdır yada kremden midir kırmızı kırmızı norta nokta oldu şükür kaşıntı yok bi soyulma var bide kırmızı benek benek norktalar var
mueay Bendede var lieracin catlak kremi yapisindan dolayi deri döker gibi dökülüyor bende lieracla bioil beraber kullaniyordum ilk lieraci sürünce öyle oluyor yalniz kullanman gerek bence ama bana nemlendiriyormus gibi gelmedigi icin arti olarak yag gibi bisey sürme istegi uyandirdi bilmiyorum sende de mi öyle?
Kardii mueay nemlendirmiyor gerçekten sürüyorum atletimi kapattığımda yine kuruyor bende soyulmaları görünce normal zeytin yağlı el kremleri var ya hani ondan sürdüm o kremi sürdüğümde üstüne sonra vazalin sürmeye başladım günlerce nemli tutuyor karnımı
Kardii Hayalvemasal00 kremden herkes şikayetçi ama iyi olmasa doktor neden önersin ama iyi gelen yok hiç anlamıyorum çokta pahalı gerçekten
Kardii cemre27 şuan öyleyim bende ama vazalin sürdüğümden beri yok nemli kalıyor herelde iyice kurutuyor krem
Kardii Armgn evet benim kendi kıllarımda var ağda yapıyordum normalde az az çıkıyordu düşük tehlikem vs derken doktorum da 6. Aydan sonra git ne olur ne olmaz dedi heryerimi jiletle alıyorum 🙄
Meltempoyrazali Kızlar instagramda kokoş abla diye sayfa var çatlak kremi gerçekten mükemmel ve bir çok bölgenin yağları mevcut bi göz atın isterseniz bende demin sipariş verdim tamamen bitkisel ❤️
Hayalvemasal00 Kardii bende mustela kullaniyorum hem hassas cilt icin hemde gercekten guvenilir. Ama yinede hem catladim hem derim soyuluyor ama yagla alakasi yok. Dus alirken sicak suda etki yapiyor bide cildin kuruysa benimki gibi belki yagda fayda etmiyor canim
Armgn Kardii ama olsun yine de göbeğinize jilet yapmayın ağda bantlarıyla alın daha iyi olur jilet tahriş etmiştir zaten şuan çok hassas cildin
Kardii Armgn yani doktorum daha yapma dedi bende korkuyorum bişey olur diye çok zorlu hamilelik geçirdim hala daha öyle haftada 1 bazen 2 haftada bir alıyorum göbeğimi