Hzzz Yagmurr1 evet bazi subelerinde oluyor sormaniz gerekir ama bence hic ugrasmayin normal devlet hastanesi aciline gidiceksiniz.ağrım var bi muayene edin diyin bakarlar hemen
Canimucizem Yagmurr1 annelik delilik derlerdi bende çok iyi anladım haklısın canım insan hep panik oluyor hep bı belirti arıyor stres yapma bugün nasılsın
Yagmurr1 Canimucizem iyiyim şükür canım gece gidemedim ama öğlen gittim her şey yolunda şükür iyi bebiş