Yagmurr1 Kızlar bugün akşama doğru biraz fenalaşır gibi oluyorum içten içten sıcak basıyor karnıma ağrı giriyor sancı gibi boğulacak gibi oluyorum sanki 10 haftalık hamileyim acile gitmeli miyim bebekle alakalı bir durum mudur sizce en son 7 haftalıkken gitmiştik 1 ay sonra gel demişti daha doktora gitmeme 2 hafta var ama meraklandım 3 haftadır da görmediğim için
Canimucizem Yagmurr1 enfeksiyon olabilir canım mutlaka git dün bende öyleydim geç acildeydim bulantı yüzüme sıcak basma aşırı halsizlik yerimde duramadim bütün gün en son akşam dayanamadim gittim iyi ki gitmişim
Nisn23 Yagmurr1 acilden gidebilirsiniz bakıyorlar hemen ben 8.haftamda sizin anlattığınız sekilde olmuştum enfeksiyon çıktı. Enfeksiyon bu tarz şeylere sebep olabiliyormuş. Ben normalde enfeksiyon oldugumu kesin anlardım ama hamilelikten mi bilmiyorum hiç idrar yaparken yanma felan olmamıştı. O yüzden hic farkedemedim. Sizde de belki enfeksiyon olmus olabilir bi gidip baktırın içiniz rahat eder en azından 🌸
Yagmurr1 Canimucizem idrar yolu enfeksiyonu olsam bilirim canım ya ben çok olduğum için artık olmaya başladığım anda anlıyorum idrar yolu olduğunu ama vajinam da herhangi bir sızı yok bilemedim telaşlandım
Feyzaclk Yagmurr1 doktorunuz özelse sorun böyle durumların mesaisi olmaz Mesaj atın yani aramasanız bile
Canimucizem Yagmurr1 dün benimde yanma yoktu daha önce çok oldum ama çok farkliydim bulantilarim 11.haftada bitmişti ama öyle bı bulantı ile çıkardım ki ateşim yoktu ama bana gözümün ici bile yaniyo gibi geldi ihmal etmeyin muhakak gidin başlangıç seviyesinde çıktı düşük miktarda enfeksiyon ama dünden beri Sürünüyorum resmen içiniz rahat etsin en azından
Hzzz Normal acilden bile giriş yapsaniz hamile olduğunuz icin ultrasonla bakarlar.Yüksek atesle hastaneye kaldirildim gecen hafta hemen bebeğe bakıldı sizi cok iyi anliyorum iciniz rahat etsin gidin mutlaka
Yagmurr1 Hzzz yani canım içten ateşleniyorum ama ateş ölçerle ölçtüm 36,7 koltuk altımdan da ölçtüm 37,8 ölçseler öyle yüksek ateş sayılmaz bende ki içten ateş de sıkıntı mı acaba ben hissediyorum içten içten yandığımı sıcak bastığını
Yagmurr1 turkuaz_ ilk gebeliğim olduğu için hiç düşüşte yapmadım anlayamıyorum kuruntu mu yapıyorum onu da bilmiyorum ama tuhafım yani
Hzzz Yagmurr1 10 haftalığım çok şükür o gün bir sey yoktu.aslında bir sürü şikayetim vardı ama covid pozitif çıktı kontrolümü erteledi kendi doktorum cumartesi kontrolüm var
Yagmurr1 Canimucizem bulantım yok ta ara ara karnım ağrıyor sancı giriyor gibi oluyor belki de bebeğimi 3 haftadır görmedim ya ondan mı kuruntu yapıyorum diyorum kendi kendime panikten göğüs hassasiyetim falan da azalınca korktum ilk gebeliğim ya
Canimucizem Yagmurr1 annelik delilik derlerdi bende çok iyi anladım haklısın canım insan hep panik oluyor hep bı belirti arıyor stres yapma bugün nasılsın
Hzzz Yagmurr1 bende de oluyorum diyorum da hic dusunme bu tarz seyleri kimse sana neden geldin demeyecek diyemezde bebegini gormek istiyorsun en dogal hakkin doktorlar ve hastaneler bizler icin var o yuzden dusunme icin rahatlayacaksa gitmelisin
Hzzz Yagmurr1 evet bazi subelerinde oluyor sormaniz gerekir ama bence hic ugrasmayin normal devlet hastanesi aciline gidiceksiniz.ağrım var bi muayene edin diyin bakarlar hemen