kocisininprensesi Zeyneb35 hiç sorma gereksinimi duymadım gerçekten ya 😂 iki üç kat çorap gecede battaniye ve yorgan ama ayaklar eller hala buzhane 😂
Zeyneb35 kocisininprensesi ben bu sefer sorayım bakam 😃 yoksa kocacığım çok sıcağa maruz kalmaktan yatağı ayıracak 😂
Heaven1708 Bende hamileliğin ilk aylarında senin gibiydim. Resmen üstüme kar yağıyor gibiydi ama sonradan kendi kendine düzeldi üşümelerim
Zeyneb35 kocisininprensesi ben de öyle ya hep üşüyorum Allah kahretsin 😄 benim şuan 8 haftalık olması gerekiyordu da doktor ultrasonda 7 gözüküyor dedi
Gamze612 ebrarmom08 herkesim farkli gecio demek ki hamilelik. Ben normalde cok usuyen biriyimdir, simdi kocamla bile uyuyamiorum yaniorum.. 😫
ebrarmom08 Gamze612 ben hatta hamile oldgumu usumeye baslamamdan ve gosguslerimden anlayip test yaptm cnku senelerdir ben fazla scagi sevmem😁😂😂 ama artk 2 kat ortunup yatyorm ev niye soguk diye evdekilere atarlnyom 😂😂😂
alcang Zeyneb35 ilk haftalarımda bende üşümüştüm haziran temmuz ayı düşün ☺️ Ama sonra geçti canım geçici bi süreç yani
Gamze612 ebrarmom08 bana da annem bakio kadin evde usuo kombiyi aciyo, ben de fenalik gecirip gidip kapatiorum. Kadin battaniyeyle oturuo🙈😁
canimacan Zeyneb35 bebeğinizin cinsiyetini biliyor musunuz genelde erkek bebeklerde isinamama ve ayak usumesi çok oluyormuş öyle okumuştum