denizozulkerr 30+4 idrar yolu enfeksiyonu vardı geçti şükür 🙏🏻 2hafta sonra kontrolüm var o zaman çantamı hazır edeceğim inşallah sadece kendime pijama takımı alıcam geri kalan hersey tamam ✅ çok ayakta kaldığım zaman bel bacak ağrısı oluyor haricinde şikayetim yok 🙊 tek sorunum kilo almak 51 ile kaldım 63 üm şuan ay bide inşallah çatlamam 🥶