denizozulkerr Merhaba var mı 30. Haftaya giren anne adaylarımız🙋🏻♀️ Bende heyecan başladı. Günler bir anda hızlı geçmeye başlıyor. Sizlerde nasıl? Ağrınız sancınız var mı? Doğum çantanızı hazırladınız mı? Sohbet postu olsun🙏🏻
alparslansmother denizozulkerr burda 30+2 görünüyorum ama geçen gun 11 nisanda kontrolum vardi 30+4 haftaydi o zaman odasini hazilradim valizi ortaya çıkardım kıyafetleri aldığımda etiketlerini kesip oyle dolabina asmıştım onlarda hazir sadece yıkması kaldi bir de benim hastanede kullanacağım ihtiyaçlarım kaldi bayramdan sonra başlayacağım hazırlamaya
beyzacmvrc denizozulkerr 30+5 🥲 20 den 30 kadae çabuk geçti çok çabuk hemde. Bakalım sonrası nasıl geçecek 😂 biraz bel ağrısı kaburga batması falan oluyor bende arada bir de aşağı baskı yapiyo
Aysegulinanc denizozulkerr 30+6 dayız bi yerde uzun süreli oturup kalamıyorum özellikle araba yolculuklarında kavurgam batıyor rahatsız hissediyorum 2 haftadır bu olmaya başladı ve çabuk yoruluyorum 🥴 bu haftalara kadar her gün pilates bile yapıyordum simdi hafta da bi iki kere yapsam şükür ediyorum
denizozulkerr alparslansmother allah kolaylık versin benim de sadece yıkayıp ütülemek ve valize yerleştirmek kaldı 🤭
Sinemulger77 Ben 30+3 felaket bir şekilde vajinal kaşıntı yaşıyorum halsizlik var çok yatakdan çıkacak halim yok varmı böyle olan acaba 🥺
denizozulkerr Sinemulger77 benim o kadar değil ama yarım saat bile dışarı çıksam eve gelince yorgunluktan ölüyorum 😞
denizozulkerr beyzacmvrc evet benim de aynı şekilde bel ağrım arttı ve ara sıra oğlumun aşağı indiğini hissediyorum ☺️
denizozulkerr Aysegulinanc maşallah 🤭 bende erken doğumdan korktuğumdan yanlış bir hareket falan yaparım diye son 2 hafta pilates yapmayı düşünüyorum😃
Azeriqizi denizozulkerr 29cuhaftamiza girdik biz canim 35de hazrlamak istiyorum ben kismet olursa insAllah .herseyinide aldik bir bebek arabasi duruyor bide bakim urunleri
Burcuu33 30+1 iz kızımla 🤰🏻halsizlik var bel ağrısı batmalarım çok oluyor benim de sürekli yeme isteği oluyor henüz çantamızı hazırlamadık ama bayramdan sonra inşallah hazırlcm bence hızlı geçiyor zaman sanki ya 🙈
denizozulkerr Burcuu33 aynı gidiyoruz 🤭 bende bayramdan sonra hazırlamayı düşünüyorum allah nasip ederse 🥰
Sadiyes denizozulkerr 30+5 iz biz de gelişim olarak 1 hafta öndeyiz artık aşağı baskı yapmaya başladı diyebilirimm çantam hazır degil eksiklerim de var 😂😂 bendeki rahatlık peki 😂 bayram çıksın hepsini toparlicam. Beşik şifonyer sipariş verdim kendi kullandığım genç dolabım vardı onu yeniliyoruz şu anda. Aldığım bütün eşyalar hala poşetle duruyor. Dolap bittikten sonra şifon yerimde gelince hepsini açıp yerleştirip neyim var neyim yok bakıp eksiklerimi tamamlayıp çantamı hazırlayacağım inşallah 😂
denizozulkerr Sadiyes yaa bende şimdiden heyecan başladı bir tek yıkayıp ütüleyip bavula yerleştirmek kaldı ama yetişemicem hissi var hep 😄
Aysegulinanc denizozulkerr elçin Demirel diye bi kadın var YouTube’da onun videoları çok basit ve güzel cidden çok etkisini gördüm kilo alımımı firenledi açılma vs erken olmaz diye rahatlatıyor son hafta da ancak kolaylaştırırmış bi avazda kurtuluruz inşallah 🫡😂
Mhtpflz denizozulkerr çalışıyorum bayram tatilim var nasip olursa o zaman🥰 yani 34 e girmeye yakınken
Puhu_ishak denizozulkerr 30+6yim kaburgada batma çok yaşıyorum ve çok çabuk yoruluyorum heyecan dorukta daha yeni yeni heyecanı çöktü diyebilirim 🥰
denizozulkerr Puhu_ishak evet benim de öyle bel ağrım şiddetlendi ve aşırı hızlı yoruluyorum bi bulaşık yıkasam 2 saat dinlenmem lazım😂
Sadiyes denizozulkerr ya o bende de var sonra diyorum ki nişandı düğündü hepsinde böyle aceleci davrandım ama bi şekilde herşey oldu 😂😂 ramazan dı bayramdı o biraz böldü bizi o yüzden bayram bi çıksın hemen yapcam inş.