tugcedoganay1 benim oğlum d 2 hafta öndeydi 4 kilo 54 cm doğdu şeker yoksa problem olmaz şeker yüklemesi bile yapmadım açlık tokluk sekerime baktı problem yok dedi 2 hafta çok normal aslında kafası da büyüktü normal dogamadi ama kafası bir türlü çıkmadı sezeryana aldindim. Kızımı 3100 gr 50 cm normal doğurmuştum oysaki iri bebek zor oluyor ama öyle de devam etti oğlum ablası 7 yaşında minyon oğlum kızıma yaklaştı resmen aynı kilolar bende 48 kilo ile 3. Hamile kaldim🤣 yani bebekler değişiyor yapıları oğlum dayısına çekmiş yapılı boylu kızım bize çekmiş minyon kuru bir kizce :)